calon students siswi...

Thursday, May 5, 2011

!!surat cinta!!

Assalamualaikum w.b.t

da lama siswi tak update kn..hehe...
korang perasan tak header siswi da tukar???
hehe...baru belajar nak wat header sendiri..
sebab baru ada photoshop..hukhuk..
bila da pandai mula lah buat kt kawan..hakhak...
nak share sumthing dgn korang sebelum siswi pegi berjuang..hakhak...


siswi jumpa surat cinta!!
huhu..nak share dgn korang and korang pikirlah nak sedih ke tak..hoho..
bukan untuk siswi..tp untuk MR H..
sape tu???hakhak..tak tahu..=)
jum baca..jum.jum...


TO: MR H
salam..hope dis letter won't disturb your day..awak..saya da lama sukakan awak..awak je tak tahu..saya selalu berusaha untuk mendekati awak..tp awak seolah-olah tak pernah perasan kehadiran saya..tak apela..mungkin belum sampai waktu untuk awak perasan kot..awak..dah lama saya tunggu awak..dari mula kita kenal sampai sekarang..dulu..awak layan saya baik sangat..selalu usik saya..selalu senyum2..lepas tu..awak buat tak tau je dengan saya..ape salah saya??saya ada lukakan hati awak ke??oo..saya baru tahu u had a crush with my friend..sebab tu awak macam malas nak layan saya kan..tak ape awak..saya sanggup lagi tunggu..saya tanya awak..awak tak mengaku kan...tak apela..mungkin awak bukan untuk saya..sekarang nie..awak ok balik dengan saya..it's weird..saya dengan awak dekat tapi jauh..tapi saya happy sebab at least saya dapat cakap dengan awak..dapat gelak dengan awak..awak beri harapan pada saya..beri harapan untuk terus menunggu n menunggu awak..kadang2 awak masam dengan saya.kadang2 awak ok je..nape wak??awak tak suka kehadiran saya??awak tahu tak.kadang2 tu..saya fed up dengan awak..sikap awak buat saya give up untuk mendekati awak..tapi saya tak boleh..sebab hati saya da terlalu dan terlalu kuat menyukai awak..kadang2 saya terfikir..apa guna saya terus menunggu awak sedangkan awak tak menunggu saya..tapi itulah saya..saya tak kisah untuk terus menunggu..pernah tak awak cuba untuk faham perasaan saya??tak pernah kan..awak..boleh tak saya nak dengar awak panggil nama saya setiap hari??walaupun untuk sesaat..boleh tak??awak..i'm sorry..i can't be perfect..saya tak mampu menjadi sesempurna orang lain untuk menambat hati awak..saya hanya mampu untuk menjadi diri saya sendiri dan saya hanya mampu berdoa agar awak sedar saya menunggu awak..awak..boleh tak awak nyanyikan lagu untuk saya??hanya untuk saya bukan untuk orang lain..kalaulah awak terbaca surat ni..means awak mungkin tak akan jumpa saya lagi..sebab saya da tak mampu untuk menunggu awak lagi..kerana sudah ada yang menunggu saya di sana..dan saya dah tak mampu untuk melihat awak tersenyum..masam..ketawa..mungkin awak akan lagi bahagia tanpa kehadiran saya dalam hidup awak..saya cuma nak awak tahu yang awak sentiasa dekat dengan saya walaupun awak jauh dari saya..awak..jangan menangis bila saya da tak ada..ramai lagi yang boleh tunggu awak..awak..saya tak pernah sesal menyukai awak..tak pernah sedih bila awak buat macam2..tak pernah putus asa untuk mendekati awak..awak..sentiasalah tersenyum..sentiasalah ceria kerana saya ada untuk melihat awak dari jauh..salam rindu dan kasih untuk awak..orang yang selalu saya nantikan..semoga awak bahagia even i'm no longer here..saya tak akan pernah berhenti dari menyukai awak..='(
SALAM DARI JAUH: EX-FUTURE MRS H


ngeeee~~~~ sedih tak??tak??hakhak..apala korang nie..siswi akan sedih amat kalau ada sape2 tulis camni kt siswi..ingat senang ke nak buat someone tu betul2 sukakan kita and tunggu kita..bukan ramai yang boleh buat camni..cinta perlukan ketawa dan airmata..kalau da setiap hari air mata ape cerita???huhu..siswi pun tengah menunggu juga nie..menunggu untuk dapat handphone baru...huhu...=)


to MR H: boleh tak tolong sedar sikit yang ada orang sudaa lama tunggu ko..boleh tak consider sikit perasaan orang lain..boleh tak ko reflect balik apa yang ko da buat..boleh tak.isy..manyak sungguh boleh..haha..ingatlah..bukan senang nak buat orang tu stick dengan kita..at least ko tak leh terima sebagai ur angel..treat her nicely..


to EX-FUTURE MRS H: apa yang ko dapat ko tunggu dia lama2??napa tak bagi hint je??kita tak perlu nak jadi orang lain..enough to be our own self..kalau betul dia MR PREFECT PERFECT ko..don't ever give up..teruskanlah menyukai dia..teruskanlah menunggu..andai kata dia bukan untuk ko..lupakan jela dia..kalau ada jodoh..adalah..kalau tak ada..dengan orang lain lah tuh..kita kena mencintai orang yang mencintai kita..buat sakit je kalau mencintai orang yang tak cintakan kita..


quote of the day: jangan pernah berputus asa dalam mencari erti kata cinta...kalau korang nak..u need to hunt for it..dia tak datang bergolek..


nota kuku kaki panjang: nape panjang sangat ni siswi punye entry??hakhak..okla..i'm down right now..huhu...semangat "down" tebal lagi since siswi nye group menang semalam utk "talentime"..huhu..lagu "down" yg amat best..cikgu2 asing memang syok..terbaik wokk..haha...


moshi2x..

suka port siswi?? komen la.. :)

0 manusia berceloteh:

Post a Comment

Assalamualaikum..
selamat mengarut dengan siswi..

#mengarut yang betul sahaja.. carutan tidak dibenarkan..

gomo kelate gomo.. >.<

ɐʇɐɯ ɹıɐɹǝq˙˙ɐɹıqɯǝƃɹǝq˙˙˙ɥǝʇolǝɔɹǝq ıʍsıs ʇɹod d---ʇɥƃıɹʎdoɔ