calon students siswi...

Sunday, October 9, 2011

kejelesan ada dalam diri saya...

 
anyeong!!!camat malam cemua..haha..*ok..i'm trying to be cute..
malam nie siswi tak ada mood sangat..wuaaaa...
lusa siswi kena jawab MUET..haha..
rasa hebat la plak..i don't touch any MUET's book so far..
urm..ook..siswi memang hebat pun..xpayah baca pape..haha..
tapi lusa speaking..nak baca buat pa kan..haha..
ok..siswi speaking pun hebat jugak..haha..
mat saleh dengar pun pengsan..hebat kan..haha..
*i'm a little bit crazy..haha..

dah beberapa malam da..
siswi buat operasi usha blog kawan2 kt IPG..hikhik..
ahh..siswi jeles ok..take note!!!
siswi JELES!!!!
nape diorang punye blog cantek??!!
nape diorang punya entry syok nak baca??!!
jeles..arggghhhh..*meghoyan sat na.haha..

kalau siswi baca balik entry siswi..
siswi rasa nak gelak + tampar je diri siswi..haha..
buat entry cam tak matured..haha..
adoii..nak siswi sehebat mereka dlm tulis entry..
nak blog siswi secantik blog mereka..huu..
kamu!!!siswi jeles ya..sekali lagi..
SISWI JELES!!!!!!!!haha.. :(

it's okay la..
at least i'm trying to do my best..haha..
xpa..xpa..siswi kena practise banyak2 nie..
haha..xpasai2 kan..sepatutnya practise nak jawab final..
tapi semangat nak practise tulis entry bagus..hahaha..
wuuuu...tenang je baca blog org lain..
baca blog sendiri..rasa nak hempuk ja kepala...haha..
*korang pun cmtu eh bile baca blog siswi??haha..

malas da nak pikir..
pray for my success utk MUET lusa keyh..
insyaALLAH dapat speaking dengan elok..haha..
amin!!!

moshi2x..

 

suka port siswi?? komen la.. :)

2 comments:

  1. takpayah jeles la dear! your blog is very awesomeeeeeee!

    ReplyDelete
  2. @Nurhazirah Azhar

    haha..xdenye awesome..muak da tgk blog nie..hhuhu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
selamat mengarut dengan siswi..

#mengarut yang betul sahaja.. carutan tidak dibenarkan..

gomo kelate gomo.. >.<

ɐʇɐɯ ɹıɐɹǝq˙˙ɐɹıqɯǝƃɹǝq˙˙˙ɥǝʇolǝɔɹǝq ıʍsıs ʇɹod d---ʇɥƃıɹʎdoɔ