calon students siswi...

Wednesday, September 19, 2012

kahwin paksa?


salam maghrib.. :)
Alhamdulillah.. hari ni habis satu lagi assignment..
oh yeaaahhhh! -,-  tapi banyak lg msih menunggu..
korang doakan siswi kuat semangat nak buat kerja k..
pheeewww.. =,=" byk bnda nak pikir skrg nie..

hari tu siswi dengar housemates cakap2 psl kahwin paksa..
huuu.. siswi selalu terfikir how it feels kna kahwin paksa..haha..
seronok ke xseronok.. bahagia ke xbahagia ke..
one of my housemates cakap.. 
if kahwin paksa dgn lelaki handsome + awesome..
memang xjadi kahwin paksa dah.. hahaha.. :p

for me.. kahwin paksa ni xsemestinya bahagia kan.
yang kahwin sebab cinta pun ramai je yg terkandas..
it depends on how the couple handle their marriage life..
kalau kahwin paksa..tapi both can tolerate and accept the fact
that they are already married.. it'll be better... :)

i'm now waiting for someone who can force me to marry him..
hahaha.. ya ALLAH.. gatai sungguh bdk nie.. ;p
asek cakap pasal kawen je kan.. nk kawen lmbat lg..haha..
ha.. budak melaka tuh kan dah xde daa..
dia sebenaunye dah ada awek.. dia tipu siswi..
sedih kan..kan.. xpelah.. someone said "xdak jodoh dgn dia".
tapi Alhamdulillah sebab ALLAh selamatkan siswi..
kalau tak.. selalu lah makan hati hempedu sume..hewwwheww.. ;p

oh.. spek itu sudah patah.. ngeee.. need the new one.. ;p

#cakap sal kawin paksa sikit ja.. xdak idea.. =,="

suka port siswi?? komen la.. :)

9 comments:

  1. kwen pksa? byk kesannya..mybe baik dan juga bruk..hihi.

    ReplyDelete
  2. ade lagi ke bab kawin paksa ni . .mcm best je

    ReplyDelete
  3. kalau dalam novel or drama or wateva lagi, kawin pakse ni lasst2 bahagia.. tapi in reality tak tau r pulak.. hmm

    ReplyDelete
  4. hahaha. banyak baca novel ni. hahaha.

    ReplyDelete
  5. budak melaka tu penipu.bagusla tahu dari awal kan.sekurangnya tak sakit hati sgt.

    ReplyDelete
  6. hehhe...kawen paksa??? payah lah kalau kawen paksa...xtaw cm ne if liza kne kawen paksa...haha..

    ReplyDelete
  7. kawin paksa kadg2 boleh jugak bahagia, kalau da jodoh tak kemana kan. tp lg elok kawin paksa dari kawin free

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
selamat mengarut dengan siswi..

#mengarut yang betul sahaja.. carutan tidak dibenarkan..

gomo kelate gomo.. >.<

ɐʇɐɯ ɹıɐɹǝq˙˙ɐɹıqɯǝƃɹǝq˙˙˙ɥǝʇolǝɔɹǝq ıʍsıs ʇɹod d---ʇɥƃıɹʎdoɔ